نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
سرمربی امروز یووه در رسانه ها كیست؟ / گزینه ای كه هرگز جدی گرفته نشد!

سرمربی امروز یووه در رسانه ها كیست؟ / گزینه ای كه هرگز جدی گرفته نشد!

آشفته بازار ادعای فعالان رسانه در ایتالیا در خصوص تصمیم باشگاه یوونتوس برای نشستن بر نیمكت مربیگری، با سكوت مدیران بانوی‌پیر هر روز نامی جدید را اطراف خود می‌بیند. در حالیكه روزهای گذشته همزمان با تأخیر در اعلام نام ساری به عنوان و قوت گرفتن دوباره شایعه حضور گواردیولا در یووه مسیر گمانه‌زنی تغییر مسیری چندباره پیدا كرد، امروز نیز یكی از چهره‌های خوش‌نام و پیشكسوت در ایتالیا ادعایی جدید را مطرح كرده است.

 

برونو لونگی روزنامه‌نگار، ‌ كارشناس فوتبال، مجری تلویزیونی و موزیسین ایتالیایی در گفتگو با رادیو Sportiva با اشاره به تصمیم باشگاه یوونتوس در انتخاب سرمربی جدید، از نامی متفاوت با نام دو نامزد محتمل و اعلام شده در رسانه‌ها برای به عهده گرفتن این سمت خبر داده است.

 

 

اواخر سال 2015 و همزمان با ماه‌های نخست آغاز مربیگری مائوریتسیو ساری در ناپولی و در روزهایی كه یووه امیدوار بود تا بلكه پنجمین عنوان قهرمانی پیاپی‌اش در رقابت‌های سری آ را كسب كند هرگز طرفداران یوونتوس فكرش را هم نمی‌كردند كه مرد نخست نیمكت ناپولی با آن اشتیاق وافرش به آبی‌های بندر ناپل و كركری‌هایش برای بیانكونری روزی فرا رسد كه او به عنوان آلترناتیو مربی‌شان (الگری) كه زیر بمباران انتقادات در حال جمع‌كردن ویترینی از عناوین برای بانوی‌پیر است، انتخاب شود.
انتخاب گواردیولا یا ساری اگرچه بعد از غافلگیری جذب رونالدو قابل تحقق به نظر می‌رسد و خوشایند طرفداران است اما با فلسفه فوتبالی كه یوونتوس با آن شناخته می‌شود نیز مغایر است. در هیاهو و هزارتوی تحلیل‌ها و اخبار مرتبط با انتخاب سرمربی جدید برای یوونتوس، نام‌های فراوانی كنار نام این تیم قرار گرفتند. اسامی كه پشت سد شهرت مائوریتسیو و پپ كمتر دیده شدند. نامی همانند ژوزه مورینیو!
مورینیو گزینه‌ای است كه از یك سو احتمال نشستنش بر نیمكت یووه را رد نكرده و هم خبر علاقه ستاره پرتغالی یووه برای همكاری مجدد با او در رسانه‌ها به چشم خورده است. وقتی بیكار بودن، قرابت سبك او با شیوه فوتبالی بانوی‌پیر و شنیدن این نكته كه باشگاه از مدت‌ها پیش تصمیمش را برای نیمكت اتخاذ كرده را كنار هم قرار می‌دهیم، بیش از پیش او را در كسوت سرمربی جدید یوونتوس می‌بینم.
اگر همه در انتظار آمدن ساری یا شوك گواردیولا هستند من اما به شما خبر دسته اولِ‌ نشستن ژوزه بر نیمكت یووه را می‌دهم!

 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: